субота, 3 грудня 2016 р.

Як ми сконструювали фітокартину

Радісно від того, коли тобі є кому допомогти. Ось прийшлося для реалізації проекту "Фітокартина для кабінету інформатики", який відбувається  в рамках всеукраїнського "Школа SMART: Arduino & Raspberri Pi", виконувати певні види робіт, в яких не маю ні досвіду, ні практичних навичок, хоча, приємно зауважити, що вже є хоч би компетенції.
Школярі - учасники проекту відшукали багато інформації з приводу конструкції фітомодуля, але,  як виявилось, для наших умов жоден з них не був придатним.
Потрібно було створити власну унікальну конструкцію фітокартини і придумати найекономніший варіант системи водопостачання, якою буде керувати мініробот, сконструйований на базі мікроконтролера Arduino з використанням сенсорного датчика вологості грунту.
Тому сьогодні хочу поділитися добрим прикладом співпраці між вчителями, батькам та учнями нашої школи.
Насамперед хочеться подякувати:
  •  вчителю трудового навчання І. С. Ковалю, який взяв на себе керівництво  монтажем конструкції,
  • вчителю біології Карачці І.В. за практичну допомогу при висадці рослин;
  • вчителю хімії Винницькій З.В. за забезпечення  герметизації системи водопостачання;
  • лікарю сімейної медицини Скіраку Зіновію за надані використані медичні  системи-крапельниці;
  • завгоспу школи Кушніру Ярославу за професійні консультації при виникненні  труднощів;
  •  учням-старшокласникам (Яцику Івану та Брику Сергію), які подавали ідеї для створення системи поливу, випробовували їх в дії;
  • учням, які виконували монтажні роботи з профілю та пластику (Кремповському Ігорю, Ковалю Валентину та Федоровичу Назарію),
  • Ціхольському Назарію за спосіб виведення електричних контактів з пластикового резервуару для збирання вологи;
  • батькам восьмикласників за надані спонсорські кошти для придбання матеріалів;
  • учням 8 класу за активну працю у вирощуванні розсади, організації збору матеріалів та висадження рослин у нашу чудо-конструкцію.

Скільки було позитивних емоцій: учні вперше тримали в руках кокосовий субстрат - замінник грунту, вони почувалися як малюки в пісочниці, ніяк не хотілося витягати звідти рук. Ура!!! Ми створили свій унікальний шедевр, з яким нас очікує море ідей, цікаве вивчення програмування та робототехніки.
 Наш проект  перетворюється у STEM-навчання:Science, technology, engineering and mathematics! 
Пропоную увазі читачів цієї публікації звіт  про монтаж фітомодуля
у вигляді презентації Sway:


1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...