вівторок, 12 січня 2016 р.

Інтеграція онлайн - це сучасно!

23 грудня 2015 року у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась науково-практична конференція «Шляхи і форми інтеграції природничо-математичної освіти»
Мені поталанило бути доповідачем з темою "Нові можливості сучасної освіти або Тріарний урок".


Поталанило, бо в числі спікерів були натхненні і талановиті вчителі нашої області, які щедро ділилися своїми напрацюваннями та ідеями по формуванню в свідомості дітей цілісної картини світу.
 Більш детально про це йдеться на сайті ТОКІППО.
Радію, що моя тема прийшлася до душі всім учасникам конференції. Адже,  тріарний урок - це чудова можливість навчального  он-лайн спілкування між учнями віддалених шкіл та вчителями різних навчальних дисциплін, головною метою якого є формування в учнів навичок 21 століття. Це інтеграція без кордонів та відстаней, яка відповідає сучасному інформаційному розвитку нашого суспільства. Одна із колег мені шепнула на вушко, що це технологія із 22 століття. Але ж урок відбувся у 21 і це вже факт. (В журналі "Заступник директора школи", №10, 2015 опублікована моя стаття з однойменною назвою. Нещодавно отримала подарунковий номер цього примірника, який мене несподівано приємно вразив цікавою тематикою та сучасним дизайном.)
Дуже добре, що організатори конференції запланували укласти збірку матеріалів з виступів колег та опублікувати її на сайті нашого обласного інституту післядипломної освіти. Вона обіцяє бути актуальною!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...