понеділок, 4 травня 2015 р.

Вчимося вебінарити у спільному проекті - оcвоюємо Office 365!

У всіх вихідні, а "Самасшедшие" вчителі активно навчаються. Це я і мої колеги по нашому міжшкільному проекту "Змінимо звички!"
1 травня ми провели нараду-вебінар на базі Office 365. Ми - це компанія "самасшедших" з різних куточків України.

Новинка, якою ми смакували - це кімната вебінару. Мені давно хотілося мати свою, пробувала різні, але в Office 365 дуже зручно, а, головне, - безкоштовно.
Це супердрайвово спілкуватися дистанційно в реальному часі. Ми навіть всі розмовляли в цій кімнаті і не було ніяких перешкод.
Єдина перешкода - це недостатня швидкість інтернет-зв'язку в деяких місцях.
Наступні вебінари  проведемо для наших учнів - активістів міжшкільного проекту. Для них це буде приємним пізнавальними сюрпризом. Я підготувала презентацію для колег, щоб допомогти їм створити свої віртуальні кімнати онлайн-зустрічей. Ділюся з читачами блогу:


5 коментарів:

  1. Молодці! Пані Світлано, запросіть мене на свій вебнар, будь ласка. На буль-яку тему! Хочу розширити свої горизонти в галузі ІКТ

    ВідповістиВидалити
  2. Браво! Успіхів Вам і надалі! Дуже цікаво! Хотіла б бути учасником!

    ВідповістиВидалити
  3. Ви просто молодці! Мене дивує де Ви знаходите час на все це, у мене наприклад, його катастрофічно не вистачає! Буду дуже рада якщо і мене ви запросите на свій вебінар!!!!! будь ласка!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Світланочко, я давно за вами підглядаю і "списую". Ви молодчинка ! Ну будь ласка, запросіть і мене на вебінар, може зможу хоча б приєднатись... (в мене щось не получається установити Lynk, в минулому році проводила , а в цьому році щось не получається навідь установити плагін ?) .

    5 травня 2015 р. 10:08

    ВідповістиВидалити
  5. Всіх бажаючих запросимо. Лише повідомте свої емейли, щоб надіслати Вам запрошення.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...