неділя, 18 січня 2015 р.

Як створити обліковий запис в Moodle


Отже, персональний Хмарний кабінет - реальна для здійснення мрія кожного сучасного вчителя. Як і будь-яка мрія мати найсучасніше, вона вимагає від нас деяких інтелектуальних зусиль та часових затрат.
Задумайтеся над фразою "Найсучасніша техніка в руках варвара є металолом!" і все стане на свої місця. Коли ми купуємо нову побутову техніку, то, насамперед, знайомимося і ретельно вивчаємо інструкцію з використання.
То ж як можна працювати з новим онлайн сервісом “Хмарний кабінет вчителя”, попередньо не отримавши знань?
У листопаді минулого року в рамках ІІ Міжнародної онлайн коференції Інтел 2014 "Нові горизонти ІКТ в освіті" я провела тренінг, за допомогою якого вчителі мали можливість опанувати перші кроки роботи на платформі Moodle2.6, навчитися створювати дистанційні курси, інтерактивні мультимедійні уроки, контрольні тести.
Сьогодні багато з них працюють в своїх персональних Хмарних кабінетах, але кожному ще потрібно навчатися самостійно, щоб організувати успішну роботу з учнями.
У цьому пості мова піде про створення облікового запису в системі.
Отже, щоб користувач отримав доступ до свого облікового запису, треба мати логін-пароль. Адміністратор (автор Персонального Хмарного кабінету) може  створити облікові записи для нових користувачів двома способами: підтвердити реєстрацію (запит нового користувача ззовні) та Додати нового користувача - зсередини системи.

Відповідно до інструкції, користувач заповнює форму Нового користувача системи і чекає підтвердження. Адміністратор системи вирішує якою буде підтвердження реєстрації: ручній чи автоматичній. Підтвердження реєстрації в автоматичному режимі забезпечує швидке отримання користувачами повідомлень на їхні емейли. Але тоді зареєструватись і стати користувачем може будь-хто навіть без відома адміністратора. А це може призвести до порушення безпеки самої системи та вашої інтелектуальної власності. Тому в нашому випадку вчитель-адміністратор здійснює підтвердження реєстрації вручну і надсилає повідомлення користувачам на їхні скриньки.

Якщо вчитель працює з класом учнів, то він знає, коли йому здійснювати підтвердження реєстрації учнів і вибере спосіб як їм про це повідомити.
Часто вчителі пишуть, що учні не можуть з певних причин зареєструватися самостійно. Тому розглянемо сьогодні
ІІ спосіб реєстрації (зсередини) - коли вчитель-адміністратор самостійно реєструє учнів в системі, створює їм логіни-паролі, які вони пізніше зможуть змінити на власні:

На головній сторінці у правому нижньому кутку вибираємо блок НАЛАШТУВАННЯ:

Керування сайтом - Користувачі - Облікові записи - Додати користувача.
Відкриється вікно, у якому адміністратор може створити нового користувача.
Важливо заповнити всі зазначені поля згідно з вказівками, які знаходяться поруч з ними і внизу вікна натиснути кнопку Створити користувача.




Після чого у Вас відкриється список користувачів, де можна відфільтрувати щойно новоствореного:
А тепер даєте своєму учню логін і пароль для входу в систему. І не забудьте призначити курсам користувачів - учнів певного класу! Тоді їх список автоматично сформується в Е-журналі! Вдалих Вам уроків і вмотивованих до навчання учнів!

4 коментарі:

  1. Дякую за корисну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  2. Таке детальне пояснення стане у нагоді усім, хто хоче мати власний хмарний кабінет. Велике спасибі!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую,пані Світлано! Зараз вже налаштовую!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, прочитала . Інформація дуже корисна. Але налаштування відкладу до завтра. Сподіваюсь, що тепер і в мене все вийде.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...