вівторок, 29 липня 2014 р.

Електронний архів школи чи управління освітою

Використання Google Docs як електронний архів школи

Сьогодні паперовий документообіг у школі, це більше незручність, ніж гарантія. Щоб створити паперові звіти - формуються документи, які зберігаються в комп’ютері  директора чи завуча. Як часто багато керівників переносять електронні матеріали на флешках, а при виникненні технічних несправностей втрачають свої бази документів. Уявіть, що на Вашому ПК згоріла відеокарта і потрібний деякий час для її придбання і заміни, або ж, ще гірший варіант: “посипався” вінчестер! А сьогодні потрібно відправити важливу інформацію, яка там знаходиться!
Але ж сучасний  веб-простір надає користувачам Хмарні сховища для впорядкованого і систематизованого зберігання різного роду і формату електронних даних, до яких є доступ з будь-якого місця з доступом до інтернету. 
Тому можна починати писати свою доповідь у школі, на диску Google чи OneDrive, і, не переймаючись кишеньковими  носіями інформації, продовжити цю роботу з домашнього ПК, зайшовши у свій аккаунт у відповідне онлайн середовище.
Розглянемо для прикладу як створити такий Хмарний кабінет на диску Google:
  1. Заходимо у свій Google-аккаунт;
Не вважаю за потрібне цей процес описувати, так як мої останні зустрічі з вчителями на обласному рівні довели, що в багатьох такі аккаунти є. Якщо  ж немає, і є потреба навчитись стати користувачем Google, це можна дізнатись на сторінці “Google - надійний помічник для навчання, спілкування, пошуку…” за посиланням http://u.to/rJ9qCA.
  1. Відкриваємо диcк Google:

Новый рисунок (2).jpg

3. Створюємо папку “ Мій кабінет”:




  1.  Ось Ваш Хмарний кабінет вже готовий!
  2. Тепер Ви можете тут створювати папки і файли, а також завантажувати їх зі свого ПК.

Новый рисунок (2).jpg 
Схожих Хмаринок сьогодні є дуже багато і, навчившись працювати з однією чи двома, легко зрозуміти роботу на всіх інших. Отже, на  Хмарних дисках шкільний управлінець має можливість розмістити всі необхідні  електронні документи, посортувавши їх по різних папках.
Такий Хмарний кабінет є корисним і зручним, але закритим для всіх користувачів. Для того, щоб мати відкритий Хмарний кабінет, його доцільно створити у вигляді сайту чи блогу, де можна публікувати матеріали з Хмарних дисків. Вже створені на Хмарі документи легко редагуються, зберігаються на ПК, здруковуються просто з онлайн. Крім цього, будь-який документ чи файл легко можна опублікувати в інтернеті та дати посилання на нього іншим користувачам.
Наприклад, якщо це звіт, який регулярно понинен обновлюватись, то кожен, хто отримав посилання на нього, бачитиме всі зміни автоматично.
Навчальний курс Мобільні хмарні технології (реєстрація).
Хмарний методичний кабінет 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...