четвер, 27 березня 2014 р.

Про мульти-пульти на уроці: звідкіля взяти саме ТІ

Ну хто ж не любить мультиків? 
Авжеж. Люблять всі. Ми відпочиваємо і одночасно отримуємо інформацію через певні яскраві образи та емоційне озвучення певних дій.Самі емоції та картинки привертають увагу, збуджують мислення.
Такі мульт-фрагменти уроку були присутні в кожній предметній області нашого тріарного уроку.
Де ж їх взяти?
Є 2 шляхи:
1. Знайти в інтернеті, за умови, що там є саме те, що вам підходить.
2. Створити самому за умови, що ви володієте технологією як це робиться.  Як варіант, можна попросити допомоги у того, хто вміє. 
Сьогодні презентую мультичастину тріарного он-лайн уроку.
Історична частина:
1.Відеоінструкція по створенню електронної тематичної карти на  основі контурної, автор С.М. Попель, вч. математики та інформатики, с.Вишнівчик:
2.Запалення олімпійського вогню:




Англійська частина:
3. Розвиток навичок аудіювання, автор Олена Станіславівна Дабдіна , вч. англійської  мови, м.Харків:


Математична частина:
4. Задача Піфагора, автор С.М. Попель, вч. математики та інформатики, с.Вишнівчик:


Наступні ролики були попередньо створені для перегляду на уроці учнями Харкова та Першотравенська в разі пропадання інтернет-зв'язку.
5. Учні пояснюють розв'язування задач:
а) учень 6 класу Чихарівський Микола, задача Піфагора:


в) учениця 6 класу Ваврик Ліля , задача про стадіон:

Ми всі старались від душі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...