вівторок, 25 березня 2014 р.

Технологія тріарного он-лайн уроку

Познайомившись з бінарним уроком своїх колег по 4 форуму Майкрософт Олени Дабдіної з м. Харків та Наталії Понежі з м. Першотравенська Дніпропетровської області, я попросилася в їхню компанію третьою.
А потім пані Наталя, вчитель історії, вибрала клас і цікаву тему: "Історія олімпійських ігор". Мені, як вчителю математики, залишилося створити дотичне з даною темою навчальне середовище, яке б відповідало календарній темі уроку з математики в 6 класі:"Розв'язування вправ на використання властивостей множення раціональних чисел". Олена Станіславівна, вчителька англійської мови сказала, що їй пристосуватись до нас найлегше: її учні будуть перекладати які завгодно теми.
Отже, наступне, що ми зробили - визначили, які ІКтехнології будемо використовувати:
 пані Наталя разом зі своїми вихованцями працювала місяць наперед з проектом з даної теми, результатом якого була створена  тематична гугл-презентація:


Мені захотілося також створити презентацію своєї теми, вивчивши історію Стародавньої Греції, щоб скласти з відповідним змістом завдання.

Хочу відмітити, що навчилася створювати такого типу презентації вперше, про що написала в публікації, яка навчить всіх, хто забажає.

Та найбільше мене вразила презентація пані Олени: коротка, озвучена. З яким задоволенням учні вчили англійські слова та переписували їх в словники!

Особливий драйв ми відчували, коли втрьох писали одночасно свій спільний конспект уроку, обговорюючи  ідеї  та деталі у скайпі! Ось читайте  наш один на всіх путівник уроку, який допомагав при збоях в інтернеті не втратити правильного курсу віртуально спільного плавання.

Окрім презентацій, урок був насичений цікавими відеороликами з кожної з трьох сторін та інтерактивними онлайн іграми, а також онлайн тестами, посилання на які знаходяться в публікації "Недостачу швидкості інтернет-з'єднання заповнила теплота сердець".
Чим ближче наближалась дата нашого спільного уроку, тим більше всі ми хвилювались про якість нашого інтернету, шукали різні он-лайн платформи. Це і Hangouts, i WizIQ, i Moodle, i Skype. і т.п.
Але всі вони залежні від швидкості з'єднань та від якості нашої комп'ютерної техніки.
Попри всі негаразди урок був незвичайним, актуальним, цікавим, про нього вже написано декілька публікацій, де можна прочитати відгуки найголовніших учасників - учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...