четвер, 27 лютого 2014 р.

Недостачу швидкості інтернет-з'єднання заповнила теплота сердець

 26 лютого відбувся унікальний, можливо, перший на Україні тріарний урок на тему :
 "Історія виникнення олімпійських ігор. Розв’язування вправ на використання властивостей множення раціональних чисел".
 Почався урок у м. Першотравенську Дніпропетровської області. Вчитель Наталія Олесандрівна Понежа провела з учнями трьох шкіл, які знаходяться в різних куточках України захоплюючу подорож до Стародавньої Греції, де всі спостерігали  як відбувається запалення олімпійського вогню. На історичній частині уроку ми всі ознайомилися з учнівськими проектами з теми у вигляді презентації.



 Учні всіх шкіл одночасно створювали тематичну електронну контурну
карту, грали інтерактивні олімпійські перегони.













 Після чого символічний факел попрямував у м. Харків.
Свій чудовий урок англійської мови подарувала нашим учням вчителька англійської мови Олена Станіславівна Дабдіна. 
Учні мали можливість вивчити нові слова за допомогою інтерактивної презентації, яка була розмовляючим словником. Після запису і вивчення нових слів ми переглянули мультяшний відеокліп, 
 змонтований вчителькою, який сформував у дітей навички аудіювання. а потім обговорювали почутий текст. Опісля перейшли до виконання онлайнтесту.














Третя частина - математика, відбувалася в трансляції з нашої Вишнівчицької школи. На початку учні отримали шаблони з критеріями для самооцінювання.
Далі в нас відбулася відповідна інтелектуальна розминка за допомогою презентації, 
а потім робота в парах - розв'язували інтерактивний пазл, внаслідок чого сам славетний Піфагор через відеокліп продиктував для всіх свою знамениту задачу.



 Розв'язування задачі  для всіх шкіл продемонстрував Чихарівський Микола:

Потім ми перегрупувалися в 5 груп, кожна з яких прийняла участь у Математичному п'ятиборстві, розв'язуючи задачі з олімпійським змістом.
Найскладнішу задачу коментувала Ваврик Ліля, використовуючи Skype.

У кожної групи - своя задача
 Кожна група звітує про результати роботи і заносить їх в спільну таблицю Google
Після оцінювання математичної частини уроку переходимо у Відкриту школу ІКТ на платформі Moodle, де завантажені всі файли, використані під час уроку, для проходження підсумкового спільного Олімпійського тесту.

 Ура! Здаємо!!!


Але, найголовніше -  це те, що ми СПІЛКУВАЛИСЯ на відстані! Це - величезний емоційний позитив,в учнів горіли очі і відчувалося зустрічне тепло дитячих сердець. Хоч ми і різномовні, і живемо далеченько одні від одних.


Про свої емоції та враження від такого незвичайного уроку діти пишуть у нашому спільному гугловському документі. Наше спілкування триває.

Найбільшою перешкодою була низька швидкість інтернету, та ми впоралися. Такі уроки - майбутнє нашої освіти, про це свідчать коментарі дітвори. 
Ми йдемо попереду, але технічні можливості відстають - і це дуже прикро.


24 коментарі:

  1. Ви молодці...Ідея супер!!!! Так, потрібно воодити у практику такі уроки.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко! Думаю, що ми вдвох в майбутньому проведемо такий урок. А , може, ще когось запросимо.

      Видалити
  2. Попрацювали на славу! Розумнички!

    ВідповістиВидалити
  3. Идея заслуживает похвалы, урок - аплодисментов!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, пані Алла! Думаю, що зустрінемось у квітні в столиці. Я знайомилась з Вашою роботою на мережі Майкрософт. Приємно вражена. Скачала на свій комп, щоб використати Ваш досвід.

      Видалити
  4. Дуже цікава ідея. Вражена! Світлана, ви - супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікторія, але це нас троє влаштували такий супер. Одна голова - добре, а три - ще краще.

      Видалити
  5. Цікаво! Молодці! Учні - прекрасні!

    ВідповістиВидалити
  6. Я в захваті! просто немає слів! Молодці всі: вчителі і учні. Бажаю нових таких успішних уроків, бо впевнена, що вони будуть.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Звичайно, будуть. Учні просять, особливо сьогоднішні 9-класники. Шукаємо бажаючих, у кого 9 клас, незалежно від мови викладання, предмету і місця проживання. Лиш би світлі голови і гарячі серця.

      Видалити
    2. Вітаю, пані Вікторія! Напишіть мені, будь-ласка, про себе: предмет, який викладаєте, школа, в якій працюєте, і ми все обговоримо і домовимось. моя адреса: popsm6@gmail.com

      Видалити
  7. З великою цікавістю переглянула всі матеріали вашого незвичайного уроку (значення слова «нестандартний» для цього уроку замало!)Ви – молодці! Спостерігаю за Вашою діяльністю, п. Світлано! У вас стільки ідей, стільки бажання їх втілити в життя, що хочеться щиро побажати Вам не зупинятися, щоб ви робили це з легкістю, без зовнішніх перешкод! Натхнення Вам і здоров’я! З прийдешнім святом!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, пані Наталю! Вітаю взаємно! Справді, ідей багато. Бракує часу і здоров'я.

    ВідповістиВидалити
  9. Молодці! Дуже цікава ідея, втілена у життя.

    ВідповістиВидалити
  10. Відповіді
    1. Спасибі за коментар, пані Юлія! Він привів мене до Ваших блогів, де є чому повчитися. Особливо мене зацікавив Ваш веб-квест.

      Видалити
  11. Урок із майбутнього. Цікаво! Молодці!

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже цікаво. Ми теж такий урок хочемо...Дуже, дуже

    ВідповістиВидалити
  13. Доброго дня! Мене зацікавив Ваш тріарний урок... Я в педагогічній сфері не довго, можна хоча б фрагмент конспекту, щоб зрозіміти, як будувати такі уроки? Дякую)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. https://docs.google.com/document/d/1NUGE1j62tQxcSDNlX2cSk0-1JE0myeigkit8dnWyEb0/pub - тут знаходиться, пані Тетяно

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...