середа, 5 лютого 2014 р.

Про інтерактивний урок у дистанційній школі та непросту перемогу над собою

http://s-edu.org.ua/openschool/
Сьогодні для вчителя надзвичайно необачно - не йти в ногу з життям, відстати від технологій, які вростаються в суспільство і всі сфери його життєдіяльності. 
Приблизно рік назад саме доступ до інтернету відкрив і мені таку можливість. За цей час  пощастило опанувати певну кількість сучасних ІКТ, побувати на 4 форумі Microsoft, стати учасником 2-денного семінару-тренінгу iChampions в рамках підвищення кваліфікації працівників освіти Apple Professional Development (APD), 2013.
Можливості Нету для самоосвіти безмежні, аж дух захоплює, але на все, на жаль, не вистачає часу. 
Коли мені якось влітку запропонували працювати на платформі Moodle, здавалося, в такі нетрі попала, не розібратися ніяк.  Хоча і зачепило: не звикла здаватися! 
Чесно признаюсь, добряче натопталася біля цієї конячки, але, ж яке задоволення отримала, коли , нарешті, осідлала її!
Тут справжня цілина для вчителів, яка чекає нашого розуму, фантазії та творчості. Дехто думає, що Moodle доцільний лише у вищій школі, інститутах післядипломної освіти, але, насправді, вчитель тут може створювати цікаві мультимедійні уроки, давати учням до них доступ, в тому числі і гостьовий.
В своїй роботі я часто використовую динамічні моделі Миколи Паращенка, які не знайшла способу вставити в блог, зате вони чудово працюють в Moodle, як і відео та презентації чи інтерактивні навчальні он-лайн ігри. 
 Відео про використання динамічних моделей у Відкритій школі ІКТ 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...