неділя, 11 серпня 2013 р.

Чим відрізняється на уроці вчителька з сайтом від вчительки без сайту

Недавно в мережі Фейсбук отримала таке запитання, відповіддю на яке буде ця інтелект-карта. Якщо читач думає, що зміна технологій навчання дасть "Куда и как исчезли тройки", то цього не станеться аж ніяк. Приведу ще одну цитату "Рожденный ползать летать не сможет", або просто задумайтеся чи можна вичавити з лимона томатний сік. Але це вже зовсім інша тема. Настав час тверезо дивитися на стан речей, бо ця обдурювальна система нашої освіти дала нам сьогоднішнє лукаве суспільство, який вражає всіх: не буду вдаватися в подробиці. Чи не надоїло видавати бажане за дійсне? Чи не пора визначитися тверезо з бажаним?
 Але, якщо йде мова про освітні технології, вони повинні відповідати сьогоднішньому дню, а вчитель, освітянин має завжди бути попереду, а не сперечатися , що краще їхати на возі, ніж на машині.
Інтелект-карта "Вчителька з сайтом", яка висвітлює шляхи використання сайту для роботи вчителя на уроках в школі
Не варто таким хвалитися, але сайт сприяє підвищенню авторитету вчителя як серед учнів, так і батьків. Знаєте, як приємно, коли найслабший учень в класі каже, що вдома з батьками годинами переглядають
як я "рукою пишу і пояснюю"
 А його батьки відкрили мені таємницю, що математика - улюблений предмет, а я - найкраща вчителька.

Часто на уроці бачу, як учні роблять помилки, забуваючи раніше вивчені теми. Тому саме сайт є моїм терплячим помічником при індивідуальних потребах у повторенні, наприклад:
1.Учень неправильно виконує дії над числами з різними знаками - вдома повторити тут!
2.  Плутанина з синусом та косинусом - тобі сюди!
3. Важко зрозуміти, що таке функція -  завжди рада допомогти!

А вчителька без сайту це мусить пояснювати чи на перерві, чи після уроків, щоразу записуючи навчальний зміст то на дошці, то на папері!


Зробіть один раз як треба, оцифруйте, поставте на Хмару і вкажіть учням дорогу до лісу, де підпеньки ростуть! Вони їх позбирають, ті кому потрібно. Повірте, учні Вам скажуть СПАСИБІ!

5 коментарів:

  1. Світлана, дуже цікава стаття. Як і ви вважаю, що вчителька з сайтом має багато переваг перед вчителькою без сайту, але мої колеги інформатики і досі упираються і не хочуть робити цифровий матеріал, кажуть, що не мають на це час.
    Світлана, завжди пишаюся вами і з задоволенням дивлюся ваші цікаві живі презентації, і хочу Вам побажати, щоб у Вас завжди знаходився час на відеоуроки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибі, Вікторія за коментар! ось вже і матеріал цікавий на нове відео назріває. а хочеться писати живу математику, та якось інші справи. не менш актуальні, не допускають. Якби ж на день було 2 доби!
      Завжди рада і вдячна за взаєморозуміння і підтримку.

      Видалити
  2. Чим ми, вчителі із сайтами, відрізняємося від вчителів без сайтів? Та тільки тим, що працюємо більше і прагнемо допомогти своїм учням, батькам, колегам! Я, вчитель-логопед, маю створений свій сайт "Логопедична новинка",logopedija.at.ua, завдяки якому я познайомилася з колегами із різних кутків України, які раді обмінюватися досвідом!!! Хоча, знаю і колег, які не прагнуть удосконалюватися і скептично відносяться до моєї праці...Але я на це уваги не звертаю, я продовжую навчатися, чого і всім бажаю!

    ВідповістиВидалити
  3. Світлано! Спасибі за статтю. Це якраз те, що мені потрібно!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...