субота, 6 липня 2013 р.

Я це відчувала: сучасні технології нам суперкорисні!

Давно хотілося працювати з Гугл-формою. Бачила, як моя колега-форумчанка  Наталія Понєжа збирає потрібну інформацію, використовуючи саме її. Та ніяк руки не доходили. Потім на Фейсбуці  Лариса Чаленко запропонувала  створення анкет за допомогою Анкетера. Олена Єльнікова підгадала ще раз про Гугл-форму - вона дійсно виявилася потужнішою  від Анкетера.  Перша моя Гугл-форма   
видалася вдалою, але на SlideShare у Марини Курвітс  знайшла методику створення форми з картинками. Для математики та й не тільки, картинки - це ж супер! Я зробила таку форму, але сам процес створення виявився трудомістким і несучасним. Причому саму форму в блог вставити було неможливо, а лише посилання на неї.  Але зараз я задоволена, бо знайшла свій шлях і створила таку форму, яку хотіла.
Думаю, що багато  колег будуть вдячні за  простеньку, як борщ, методику, викладену мною в 10 слайдах. Моя колега по флешмобах у пані Олени Єльнікової Вікторія Дончик вже скористалася  цією інформацією і створила чудовий навчальний продукт!
Прикладів багато, технології і методики є, - користуйтеся для підвищення професійного свого авторитету!

2 коментарі:

  1. Светлана, огромнейшее спасибо, действительно очень просто вставляется картинка в Google-форму, благодаря вашей презентации я сделала Google-форму за 2сек. Огромнейшее спасибо! Новый учебный год я не представляю без использования Google-форм! Теперь все тесты сделаю в Google-форме!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Вікторія! Я знала. якщо щось добре зробила. - Ви обов'язково напишете в коментар! Вдячна за підтримку, вона говорить, що ця робота потрібна не лише мені!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...