неділя, 16 червня 2013 р.

Хмарні сервіси для спасіння від нудних нарад і семінарів!

Сьогодні ще раз повертаюся до теми нарад і семінарів. Аналізую
 1.Головні недоліки - зловживання часовим терміном; відсутністю регламенту чи його дотримання; а як наслідок - негативний психофізичний стан слухачів, погіршення їхнього здоров'я, що не сприяє меті проводжуваного міроприємства.
2.Причини: потрібно дати великий об'єм інформації, а сьогодний стан володіння ІКТ, як скрізь видно, - дуже низький.
Розповідаю, де тільки можу про хмарні сховища, а люди кажуть, що незнайомі і некомпетентні в таких речах. Але ж ми живемо в 21 столітті! Технології Є, причому їх багато і неважкі в опануванні. 
Не допоможе ніяка інтерактивна дошка, якщо з неї безперестанку читатимуться безконечні слайдоменти, чи перелистуватимуться кількакілометрові  документи і презентації. 
Одним словом, нам ще трохи потрібно підучитися. Я маю на увазі  опанування так званих Хмарних сервісів - віртуальних сховищ, де можна розмістити будь-яку інформацію і на нараді, коротко давши найнеобхідніші орієнтири, надати посилання на веб-ресурси, де знаходяться потрібні файли.
Ось перед вами інтерактивна картинка з логотипами Хмарних сервісів. Клікнувши на червону пташку, ви попадете на хмарні сервіси, де необхідно створити свій аккаунт (зареєструватися),після чого зовсім безкоштовно отримаєте особистий кабінет з пристойною ємністю.


 Можна навчатися самостійно, знаходячи в Інтернеті  навчальні ресурси, а кому це робити важко, рекомендую Дистанційну Академію педагогічних наук Олени Єльнікової:


4 коментарі:

  1. Навчитися може лише той хто хоче вчитися,а більшість так живуть в освіті, з примусу, а тому і перекидають свої недолугі презентації з флешки на флешку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я це все пишу з надією, що хтось все-таки захоче, а мої публікації виконають роль першої невідкладної допомоги та спрямування на віртуальні навчальні джерела.

      Видалити
    2. Так, так, я погоджуюсь, що навчитися може лише той, хто хоче вчитися.
      Мені дуже приємно що серед моїх земляів є такі люди.
      Якщо цікаво гляньте мій сайт http://pedagog.net.ua/
      Я теж вивчала сервіси Google на головній сторінці сайту справа, внизу є "Кейс педагога Саламахи О", правда на російській мові, так як конкурс був міжнародний, але при бажанні можна навчитись.

      Видалити
    3. Дякую, пані Ольго, за відгук! Думаю, ми з Вами будемо друзями, у вас можна багато навчитись. Сайт сподобався, додам до своїх інтересів, буду читати.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...