субота, 15 червня 2013 р.

Чи добре переїдатися, перероблятися і ще все решта пере..?

Смачна картинка? Слюні вже течуть! Беремо вилку, ножа, добрий кусень хліба, гірчицю чи кетчуп і уминаємо досхочу!
Наїлися, наситилися - і гаплик! Більше не хочеться, хоч дають ще не одну порцію! Не лізе!
 Сьогодні була ще на одному семінарі - все було просто супер: цікаві виступи, тренінг, що викликав море позитиву (Жаль, ні в кого не виявилося відповідного телефона, щоб це зараз показати! Все-таки простий вчитель не може собі такого дозволити, це факт. Було нас десь 30 чоловік). Та зараз про інше. Я навіть подякувала організаторам за організацію семінару на 12 балів, а у відповідь: це ще не все, ще дуже багато роботи. Присутні  висловили незадоволення, бо працювали вже 2 години, але відповідь була, що ще треба 2.
Ось сиджу і в Гуглі вишукую, хто такі часові проміжки встановив. Знайшла інше на http://metodist-biblioteki.blogspot.com/  на сайті Харківської державної наукової бібліотеки ім. В.Г.Короленка, що найоптимальніший варіант - 45 хв.
 Психологи нам читають про психофізіологічні особливості дитини, як з цим потрібно рахуватися, а, виходить, що дорослі люди вже ніяких особливостей не мають, раз їх можна навчати стільки часу ? Але після насичення вже нічого в голову не лізе, бо такі вже людські психофізіологічні особливості.
А тут відео про любов вчителя до своїх вихованців, яке бажано подивитися всім вчителям  за ркомендацією від Microsoft - Партнерство в навчанні. Давайте любити і шанувати одні одних!

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...