субота, 11 травня 2013 р.

Як і навіщо стати користувачем Google

Що таке інформаційна культура? 
Це, насамперед, вміння швидко орієнтуватися в інформаційному віртуальному середовищі, знаходити потрібну інформацію, створювати  нову , подавати її в зручному для опанування вигляді: коротко, доступно і сучасно; це - вміння спілкуватися в соцмережах з метою свого професійного росту.
Ось я веду блог, бачу - відвідують. читають... Але як приємно прочитати схвальний коментар до публікації! Та коментарів зовсім мало. Чому? Я це вияснила: люди не можуть написати коментар в блог, якщо вони не є користувачами Google! 
Сьогодні створила свій перший відеоурок про те, як виправити цю проблему. Думаю, він буде корисним і для учнів, які пропустили урок, коли вивчали цю тему, і для користувачів, яких цього ніде не навчали, і, головне, для моїх колег - педагогів, які ще наздоганяють Теперішній час. Можна дивитися відео і паралельно створювати свій акаунт! Хто навчиться і створить, залишіть, будь-ласка, свій коментар до цієї публікації!




4 коментарі:

  1. Спасибі за інформацію!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. "люди не можуть написати коментар в блог, якщо вони не є користувачами Google!" Світлано, ось приклад вгорі: люди можуть писати коментарі, тільки пост буде анонінмний :)))) На семінарах,
    творчих зустрічах, коли вчителі (майже незнайомі мені) переглядають приклади блогів, я прошу їх після коментаря додавати свої прізвище, ім'я. Дійсно, проблема з коментуванням. Заходять в добу 100-200, а коментар один на - 1000

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Пані Наталю, вдячна Вам за виправлення. Я, як і всі люди, помилилася, але Ваш коментар є цінним доповненням до даної публікації. Дякую!

      Видалити
  3. Щоб додати попередній коментар, мені прийшлося зайти в свій аккаунт, потім він опублікувавсяяк мій, а зараз пробую цей коментар поза аккаунтом, з закладдки, що знаходиться нижче поля, в якому пишу, обираю Анонімно. Справді так, ще раз спасибі, пані Наталі, раніше я про таке не здогадувалась, як і багато новачків. Продовжуймо навчатись одні в одних! Анонім зараз - це я, Світлана Попель.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...