понеділок, 6 травня 2013 р.

Скажи людям, що ЛЮБЛЮ їх, що за ними Я Тужу, коли зійдуть з доріг Моїх, - скажи, що Чекаю їх...

В ці святкові для християн дні - Воскресіння Христовового важливо пам'ятати, що Господь чекає нашого розуміння Його великої жертовної Любові:
1. Народ, який в темряві ходить, Світло велике побачить, і над тими, хто сидить у краю тіні смерти, Світло засяє над ними! (Ісая 9:1)
5. Бо Дитя народилося нам, даний нам Син, і влада на раменах Його, і кликнуть ім'я Йому: Дивний Порадник, Бог сильний, Отець вічности, Князь миру. (Ісая 9:5)

17. І Світло Ізраїля стане огнем, а Святий його полум'ям, і запалить воно, й пожере його терня й будяччя його в один день! (Ісая 10:17)
1. І вийде Пагінчик із пня Єссеєвого, і Галузка дасть плід із коріння його. 2. І спочине на Нім Дух Господній, дух мудрости й розуму, дух поради й лицарства, дух пізнання та страху Господнього.
3. Його уподобання в страху Господньому, і Він не на погляд очей своїх буде судити, і не на послух ушей Своїх буде рішати, 4. але буде судити убогих за правдою, і правосуддя чинитиме слушно сумирним землі. І вдарить Він землю жезлом Своїх уст, а віддихом губ Своїх смерть заподіє безбожному.
5. І станеться поясом клубів Його справедливість, вірність же поясом стегон Його! 6. І замешкає вовк із вівцею, і буде лежати пантера з козлям, і будуть разом телятко й левчук, та теля відгодоване, а дитина мала їх водитиме!
7. А корова й ведмідь будуть пастися разом, разом будуть лежати їхні діти, і лев буде їсти солому, немов та худоба! 8. І буде бавитися немовлятко над діркою гада, і відняте від перс дитинча простягне свою руку над нору гадюки,
9. не вчинять лихого та шкоди не зроблять на всій святій Моїй горі, бо земля буде повна пізнання Господнього так, як море вода покриває! 
 10. І станеться в день той: до Кореня Єссеєвого, що стане прапором народам, погани звертатися будуть до Нього, і буде славою місце спочинку Його! (Ісая 11:1-10)

 Яке чудове майбутнє чекає усіх, хто щиро вірить у Велику Жертву, яку приніс за наше спасіння Ісус. Тому не забуваймо виконувати закони Божі, істини прості :


1. І ти скажеш дня того: Хвалю Тебе, Господи, бо Ти гнівавсь на мене, та гнів Твій вщухає, й мене Ти порадуєш,
 2. оце, Бог спасіння моє! Безпечний я, і не боюсь, бо Господь, Господь сила моя та мій спів, і спасінням для мене Він став! 3. І ви в радості будете черпати воду з спасенних джерел!
 4. І скажете ви того дня: Дякуйте Господу, кличте Імення Його, сповістіть між народів про вчинки Його, пригадайте, що Ймення Його превеличне! 
5. Співайте для Господа, Він бо величне вчинив, і хай це буде знане по цілій землі! (Ісая 12:1-5)
 22. Це милість Господня, що ми не погинули, бо не покінчилось Його милосердя, 23. нове воно кожного ранку, велика бо вірність Твоя! 
24. Господь це мій уділ, говорить душа моя, тому я надію на Нього складаю! 25. Господь добрий для тих, хто надію на Нього кладе, для душі, що шукає Його! (Плач Єремії 3:22-25)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...