субота, 18 травня 2013 р.

А вас справедливо атестують? Чи спроможні ви на самооцінку?

 Навчаючись на Флешмобі2.1 в Дистаційній Академії педагогічних наук за курсом професора педнаук п. Олени Єльникової, я зрозуміла, що шкільну систему можна перетворити  в розумну і раціональну, без брехні, окозамилювання, упередженості. уникнути несправедливості.
Це можливо лише тоді, коли ця система керуватиметься математичними науково-обгрунтованими методами, а поскільки ми є жителями 21 століття, звичайно, тут не обійтись без комп'ютерних технологій.  Саме тут я вперше познайомилась з методом кваліметрії для оцінювання якості роботи вчителя. 
Все виявилось зовсім нескладно: ми працювали в заготовлених таблицях в застосунку MS EXCEL, які автоматично обробляли занесену інформацію в цифрах (як саме, навчають тут) і отримували кваліметричну оцінку якості професійної діяльності.


А далі у відповідній шкалі оцінок кожному цифровому значенню відповідає та чи інша категорія.  Флешмоб тривав 21 годину, тому в цьому пості неможливо все описати, але тепер я знаю свою оцінку, бачу зони свого професійного росту, вмію ставити нові цілі для підвищення свого фахового рівня, а також можу адекватно оцінювати роботу своїх колег.
Вважаю таке навчання необхідним для керівництва шкіл та меотдичних працівників відділів освіти. 
Лише педагогічна кваліметрія здатна справитися з таким станом нецифрового оцінювання, яке сьогодні ще дуже поширене. 

Думаю, що вчителі, побачивши це слайдшоу, багато пригадають і задумаються, що з минулим прийшла пора прощання.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...