понеділок, 8 квітня 2013 р.

Мої мультимедійні враження від IV Форуму Microsoft Вчитель-Новатор

Ось і я вже  вдома, далеко від столиці, де вперше у житті побувала на такому міроприємстві. 
Вражена рівнем проведення цієї зустрічі: цікаво, колоритно,суперінформативно!
Динамічно змінювалися як обличчя, так і форми роботи. Океан інформації корисної  і надзвичайно необхідної, домашнє завдання: вчитися, ділитися, навчати, впроваджувати...
Зустрічі віртуальні перетворилися в дружні професійні.
Організаторам - низький уклін за гостинність, толерантність, теплоту, професійний оптимізм. Які ж ви молодці! 

Тут моя нова мультимедійна продукція  на згадку про цей чудовий день:


Якщо дружиш з Microsoft -   
То простіше жити:
Завжди свіжий HARD i SOFT -
Інструмент творити!

Приспів:

А IV Форум - WAW!
Всіх новаторів зібрав,
Й знання нові нам дарував!
Щоб ділились ними ми
І з колегами й дітьми -
Й до ІКТ вершин зійшли!
Як самому важко - тут
Друзів є спільнота,
Швидко відповідь знайдуть, 
Щоб Вам йшла робота!
Приспів
Windows 8 впанувати,
Із OneNote здружитись,
В Office-році  працювати,
Щоб навчати й вчитись!
Приспів
Панове Оля і Артур!
Вам спасибі кажем,
Форумчанів лінками
Дружбу ми зав'яжем! 

 Приспів

7 коментарів:

  1. Супер - пісня !!!
    Супер пост!!!
    Ви просто молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Руслана! Я Вас запам'ятала з форуму. Хотілося б познайомитись ближче. напишіть мені на popsm6@gmail.com, і, якщо маєте свій Інтернет-ресурс, то дайте посилання.

      Видалити
  2. Ви як завжди супер талановитий учитель!

    ВідповістиВидалити
  3. Дійсно супер пост і враження.
    Ви - велика молодчина!
    Я обіцяю тренінг по One note - це дійсно хороші сумісні хмарки

    www.elnik.ukr.net

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Приємно! Цей застосунок я вже досліджую, все ж таки вчитель інформатики, але б хотіла побачити цікаві роботи в ньому досвідчених користувачів.

      Видалити
  4. Якщо ви не проти ваше відео візьму собі на сайт.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно, можна, я рада, що Вам сподобалося.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...