вівторок, 16 квітня 2013 р.

З любов'ю до дітей, з турботою про колег

Бідні наші учні! Скільки інформації щодня звалюється на їхні голови! Не встиг зрозуміти одне, як вже пояснюють інше, а кожен вчитель вимагає знань зі свого предмету...
Ну хто ж із нас не був учнем?
А які моральні страждання від невдач, коли ти вмотивований до навчання? Думаючий вчитель шукає і знаходить раціональні шляхи подачі навчального контенту, і, якщо це вдається - зітхають з полегшенням і задоволенням обоє: учень і вчитель!

табличний метод розв задач from Svitlana Popel
А зараз хочу для нематематиків показати ефективність табличного методу на прикладі  задачі 3.1. варіант16, ДПА, Збірник завдань 2013, 9клас.
Умова задачі:
Два трактористи зорали поле за 12 год спільної роботи. за скільки годин може зорати це поле кожен тракторист окремо, якщо перший може це зробити на 10 год швидше, ніж другий?


 Задача 3.1. варіант 21, ДПА, Збірник завдань 2013, 9клас.
Умова задачі:
Катер проплив 40 км за течією річки і 16 км проти течії, витративши на весь шлях 3 год. Якою є власна швидкість катера, якщо швидкість течії - 2 км/год?

Тут дуже корисно провести заочну екскурсію на річку і запропонувати учням уявити, як вони плистимуть за течією і проти неї.
 А зараз пропоную для порівняння 2 різних підходи до розв'язання задачі :




 Порівнюємо, аналізуємо,  вибираємо оптимальний варіант і не мордуємо своїх учнів!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...