середа, 10 квітня 2013 р.

Навіщо винаходити колесо двічі?

У квітні 2012 р. я побувала на чергових курсах підвищення кваліфікації при Тернопільському ОКІППО.
І ось - новинка! Потрібно скласти і захистити проект свого професійного зростання в перспективі на 5 років наперед.
Дали форму як має виглядати проект.

Чесно кажучи, не люблю "вписуватися в рамки". 
На моє превелике задоволення науковий керівник Буган Юрій Васильович, директор ОКІППО, доцент, сказав, що в "рамки" -  необов'язково. Важливо, щоб кожний вчитель обрав свій шлях професійного вдосконалення і описав, як він його реалізує.
Отже, чого хочу я? Чудове запитання! Думаю, що не кожне я бажатиме все своє життя "Активізувати пізнавальний інтерес" чи використовувати "Інноваційні форми і методи". 
Моє Я задумалось, що вже зробило цікавого, а що ще хочеться зробити.  Отже, рішення народилося:
1. Все, що достойне уваги, - оцифрувати і викласти  на власний блог, який ще тоді не уявляла як буду робити (завдання - опанувати технологію роботи з блогом!).
2. Та ж хіба я сама можу все зробити Супер-Пупер? Бачу: скільки якісного професійного матеріалу викладають в Неті мої колеги (завдання: об'єднатися лінками для обміну та спільного використання створеного нами цікавого новітнього навчального контенту).
3.Проблема: як це зробити? Мережа невідомо яка обширна, як знайти і об'єднати всі ресурси  з теми, яку обрала:"Методичне забезпечення шкільного курсу математики засобами веб-технологій"?
Висновок: не вистарчає знань.
Рішення - йду за знаннями в Інтернет!
Моя перша вдала знахідка - Флешмоб3.1 Дистанційної Академії педагогічних наук Олени Єльнікової.
Тут я хоч і не знайшла відповіді на свою проблему, але навчилася створювати якісно нові навчальні продукти: презентації, які навчають ("живі" та відеопрезентації), зрозуміла, як грамотно їх створювати. 
А, також, побачивши чудові сайти  флешмобівців Віри Таран та
 Вікторії Дончик, відчула, як буду творити свій блог.
Пані Олена нас навчила створити свій канал на Ютубі, користуватися Хмарними сервісами, навчати дітей у соцмережах. Інакше як би я змогла викласти свою Мультимедійну навчалочку в Нет(317 Мбт), створену ще в 2009р.?
Рекомендую вчителям, які небайдужі до свого компетентнісного набору, вебінари і флешмоби Олени Єльнікової.
А далі, хоч як і всі люди, не встигаю все зробити, мене потягнуло ще чогось неординарного навчитися - до

4 коментарі:

  1. Світлана, ви такий молодець! Скільки зроблено і які гарні плани на майбутнє. Спробую встигати за вами. Але..., поки ви попереду. Бажаю вам успіхів!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за коментар! Я також думаю, що поки... Ви, чоловіки, потужніші від делікатної частини людства. Все- таки першим був Адам!

      Видалити
  2. Чому чоловіки? Я Євгенія Борисівна. А підпис іде з Google (з мого додаткового сайту)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я вражена! Велике спасибі, пані Євгенія, та я Вам і в підметки не годжуся.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...