неділя, 31 березня 2013 р.

Дякую Богові і мамі

Скільки себе пам'ятаю, весь час у школі. Моя мама була вчителькою російської мови та літератури і часто брала мене на роботу. А, може й не брала, я сама бігла туди до неї, бо живемо навпроти школи за 10 метрів.
 Ось у цій школі я знаходжуся від свого народження і дотепер, правда з невеликою перервою: 5 років навчалася в Тернопільському педінституті, який закінчила з відзнакою у 1984р. та ще 1 рік працювала вч. фізики на Полтавщині (смт. Машівка), а далі - знову рідний дім і школа - моя друга домівка. 
Часом здається, що перша - це все-таки школа, бо проводжу там більше часу, ніж вдома.
Працюю вчителем математики та інформатики у Вишнівчицькій ЗОШ І-ІІІ ст. Теребовлянського р-ну Тернопільської обл., вчитель вищої категорії, старший вчитель. Люблю поезію, пишу математичні вірші і пісні, створюю музичні відеоролики та презентації, щоб полегшити учням вивчення такої важкої науки - математики. Бачу - допомагає! 

Дякую Богові за такий дар для мене, бо все, що маю - то від Бога, і не маю нічого з того, що Він мені не дав.
Дякую своїй мамі, Михальській Лідії Андріївні за те, що навчила мене великої вчительської премудрості:  "Твої учні - це твій інспектор і директор. Працюй так, щоб тобі ніколи не було соромно глянути їм у вічі, навіть через роки, коли стануть дорослими. "

1965р. Вч. російської мови і літератури Михальська Л.А. з учнями 7 класу
Мама приїхала в 1950 р. на західну Україну з Полтавської обл. (смт.Котельва), пропрацювала у школі 40 років, з них - 10 директором. Приємно, коли її колишні учні, вже сьогодні й  хоч пенсіонери, та згадують ті чудові уроки,  на яких  Лідія Андріївна натхненно  озвучувала поезію напам'ять, як читали оригінали творів, а не хрестоматію, передають мамі свої щирі вітання... Що може бути кращою за це нагородою для вчителя?

Добре, що в нашій місцевості з весни 2012 р. з'явився швидкісний інтернет. Це - новий простір для творчості, корисного спілкування, впровадження віртуального навчання. 
 Я - більше за духом учениця, ніж учителька. Навчаюся, де тільки можу - в Дистанційній Академії Педагогічних наук під керівництвом професора О.Єльникової, від цікавих людей в Інтернеті, навіть від своїх учнів є чого повчитися. Останні 18 років керую міжшкільним МО вчителів математики. 

Активно впроваджую ІКТ в усі сфери своєї професійної діяльності. 
Не я сама придумала собі титул ТВОРЧИЙ учитель.  Так мене називають скрізь, де знають: в школі, в районі, на курсах підвищення кваліфікації, на обласному семінарі методистів, на конкурсах Вчитель року, та я цього не соромлюся, бо творчість - це моя стихія. Шукаю собі подібних духом. Буду страшенно рада кожному новому знайомству.

7 коментарів:

  1. Можливо Вам стануть в нагоді матеріали:
    http://www.3dg.com.ua/

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня. пані Світлано. Випадково натрапила на Ваш блог. І виявилось, що навчались ми одночасно у ТДПІ. Але я закінчила його на рік швидше. Може, і пам'ятаєте мене.
    Якщо ні,то познайомимось ближче. Я - блгер-початківець. А ви, як бачу - ас, так що буду перймати досвід)))
    http://halinadudar-teacher.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго вечора, Світлано! Хочу Вашої допомоги. Як завантажити Word-документ на свій блог, так. щоб його потім. можна було скачувати? Дякую. Можна написати мені на пошту Galdudar@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Ваш блог - справжня знахідка! Цікаві публікації не лише для учителя математики, а й для учителів інших предметів. Добре, що сучасний педагог має можливість поспілкуватися з колегами інших областей за допомогою Інтернету. Сподіваюся на творчу співпрацю з Вами.

    ВідповістиВидалити
  5. Оксана Ріжко15 грудня 2014 р. о 15:31

    Доброго дня! Несподівано для себе,але доречно, натрапила на Ваш блог.Цікаво для початківця дуже.Сподіваюся,що багато чому навчуся у Вас

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже хочу до Вас на урок!!! Ви - надзвичайно талановитий вчитель! Успіхів Вам!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Дячок Світлана Олександрівна!!! Інформацією про ПЯН вже поділилася у групі "Колиндянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" на сайті Фейсбук. Величезне спасибі!!!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...