субота, 23 березня 2013 р.

Від макаки – до блоггера…




Якось одна моя колега зізналася, що в роботі з блогом  почувається як макака. 

Усміхаємось, бо це не соромно, це щиро. Я відповіла їй, що в мене теж був такий період, а зараз вже почуваюся  між 5 і 6 пунктами такого веселого тлумачного словничка:  


1)Чайник обыкновенный;

2)Чайник продвинутый;

3)Ламер;

4)Юзер обыкновенный;

5)Юзер продвинутый;

6)Сисадмин;

7)Бизнесмен. Гг;

8)Сайтостроитель;

9)Программист;

10)Хакер.

А починався мій досвід роботи з мережею Інтернет при підключенні 26-30 Кб/с 7 років тому. Я як вчитель інформатики давала відкритий урок на тему «Електронна пошта»
Працювала з цією темою 1-ий раз , готувала  дітей до уроку – районного семінару, які ще не мали до НЕТу доступу  з дому, тому весь досвід і мій і учнів -  з того шкільного Інтернет-зв’язку. 
Тоді і придумала суперову пісню , яка допомогла і мені і дітям швидко засвоїти нову термінологію.
 Співайте зі мною! На мелодію «Вернісаж» Р.Паулса,
 
Про Інтернет уже не раз
Ми чули, що це супер-клас,
Та доступу туди не мали.
Та ось нам сервер логін дав,
Пароль – і модем запищав,-
І зразу ми е-mail дістали.
3- w-ю відкрився сам,
Всі послуги надав він нам-
Такі, що ми про них не чули:
Інтерактивний форум, чат,
Новини,FTR, THE BAT!
Із NIKом в сітку ми пірнули!    

TCP / IP протокол!
Який фурор, який прикол!
Я гіпертексти так люблю…
І  тисну квітку ISQ.

І павутина http
Все більш затягує тебе
У світ порталів і веб-сайтів,
Натисни тут, скачай оце,
І течія тебе несе
В могутніх хвилях терабайтів.
Каталоги і сервери,
Ресурси знизу й догори,
І домени й IP-адреси,
Маршрутизатори й вузли
Клієнтам послуги дали
За їх бажанням й інтересом.

Безплатна пошта RAMBLER.RU,
Тебе за зручність я люблю!
І послуг пю твоїх коктейль
                                                             Mай електронная модель!
О, Інтернет, о,  Інтернет,
Який тут фейс, який сюжет!
Міняє колір павутина
Тут всі на світі кольори,
Народи, мови й сервери
Злились в 3w єдине!

Пройшло небагато часу, ця термінологія доповнилася великою кількістю нових термінів, сьогодні до наших послуг – нова платформа ВЕБ2.0, яка відкриває можливості кожному з нас бути не лише користувачами, а й активними творцями Інтернет –ресурсів. 
Я,починаючи від рівня  макаки, стала вчителем інформатики, тренером курсів ІКТ, нарешті блоггером. Хочеться більше.
 Впевнена, що кроки  ІКТ будуть спрямовані на підвищення доступності, простоти в опануванні, мінімізації затрат часових і інтелектуальних резервів користувачів Інтернет!
 

 

11 коментарів:

  1. Светлана, песня супер! Можно будет использовать с детьми с ссылкой на Вас. Вы автор?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно. можна. Я - автор тексту, а фонограма з Карооке Вайкуле Вернісаж

      Видалити
  2. Світлана, добрий день. Я теж зараз знаходжуся між пунктами 5 і 6. Тому ми можемо ще вдосконалюватися. А пісня гарна!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я цілком з Вами згідна, чесно: хочеться діти до хакера!

      Видалити
  3. >Пароль – і модем запищав
    Мені взагалі деколи здається що як почую зараз в 2013му цей звук то заплачу..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Слава Богу, що цей вид інтернет-зв'язку вже залишився в історії, уявімо, що чекає в майбутньому!

      Видалити
  4. Світлана, ви супер! Да, зараз багато чого цікавого з'явилася в роботі вчителя завдяки Інтернтету. Спасибі за пісню, теж буду використовувати на своїх уроках, з посиланням на Ваш сайт.

    ВідповістиВидалити
  5. Я рада, що сподобалось, Ваша оцінка для мене дуже авторитетна.

    ВідповістиВидалити
  6. В тій лінійці визначень, пані Світлано, Ви вже на впевненому 5 місці!! Не можна себе недооцінювати!
    А сісадміном бути не обов'язково, тим більше бізнесменом. Це дві інші гілки.
    6 та 7 пункти я б викинула. В решті - згодна.
    і якщо сайтостроітель буде п. 6 , то Ви, п.Світлано - зараз між 5 та 6 пунктами! Вже більше ніж впевнений юзер і на півшляху до сайтостроітеля.

    І що взагалі треба людині сьогодні? Не обов'язково рухатися далі сайтостроітеля!
    Повірте - цього буде достатньо для повної самореалізації.

    Все, що далі - це для зміни професії.

    отак, хотіла коротко, а вийшло, як завжди))))

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибі, пані Олено! Визнаю, Ви, як завжди, маєте рацію.Та людському пізнанню немає меж. Чим більше пізнаєш, тим більше розумієш: як багато ти не знаєш! А ж так хочеться...!

    ВідповістиВидалити
  8. Вчитель дарує учням радість пізнання, отже, повинен сам відчувати цю радість, бо як подарувати те, чого не матимеш?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...