понеділок, 18 березня 2013 р.

Електронний помічник вчителя: Визначаємо ПЯН

 Шановні колеги! Ви ще довго сидите з калькуляторм чи листком паперу, визначаючи у відсотках кількість учнів, які навчаються на різних рівнях?
А ще мордуєтеся, витрачаючи дорогоцінний час на обчислення тих ПЯНів, тихенько благословляючи тих, що їх придумали?
Не журіться і не побивайтеся так тяжко! Давайте активно освоювати цифові технології, які зекономлять ваш час. Пропоную вашій увазі коротеньке відео, яке подарує вам приємне навчання і пізнання,




 а також сам файл ПЯН.xlsx, який можна в будь-який час скачати і користуватися.

10 коментарів:

  1. П.Світлана, дякую! Я в захваті від промови!!!! Ви просто СУПЕР!!! Так влучно все сказали, і показали в відео!

    ВідповістиВидалити
  2. http://sdrv.ms/Ykpacw
    ось мій шаблон - користуйтесь

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, красиво. Але для тих, хто робить перші кроки , чим простіше, тим доступніше.

      Видалити
    2. Пані Світлана! Дуже дякую, завтра на педраді використаю да і дам усім жару!

      Видалити
  3. В мене теж є власна форма для підрахунку за посиланням
    http://pershschool1.klasna.com/uk/site/education-automaticity.html (друге повідомлення)
    Ну не зовсім же я макака.

    ВідповістиВидалити
  4. Ви - надзвичайна, хочу якнайшвидше Вас побачити і...поцілувати! А посилання на Вашу школу вже розмістила тут, бачу, що є що запозичити.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, але виправте Першотравенська школа №1, а я там всього лише один з адміністарторів сайту, куди так рідко пишу, а хотілося б частіше,але......

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за ПЯН. Я рахую показник якості знань учнів по усій школі кожного семестру, що займає біля 2 тижнів. Дякуючи вашим напрацюванням надіюсь це зробити за кілька годин.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...